בפרטנר לא יודעים לשווק

כן, אני יודע, הכותרת קצת זועקת ביחס לנושא, אבל עדיין, בפרטנר לא יודעים לשווק.

אחרי הפרק  הקודם, בו פרטנר לא ידעו לתת שרות, וגרמו לכל לקוח להגיע פעמיים למרכזי השרות שלהם, שמרוחקים למדי מכל אזור מגורים, הם הפנימו את מה שאמרתי לכל נציג שרות שלהם בכל פעם שמסרתי את הIMATE שלי לתיקון (וזה קרה המון) והתחילו לאחרונה לאפשר ללקוחות למסור מכשירים בכל נקודה של אורנג' בכל קניון. אכן, זו זכות לתת שרות.

והפעם, שוב מסרתי מכשיר לתיקון. את הE71 שקיבלתי מהעבודה. בעקבות הפיטוסיאדה האחרונה, חלק מהמקשים הפסיקו לתפקד. קורה. בכ"ז, מכשיר עדין. בסיום תהליך המסירה קיבלתי מכשיר חלופי, הנה הוא:

מכשיר חרא

כן, מכשיר שאפילו לא תומך בטקסט חזוי (T9) בכתיבת הודעות טקסט. המכשיר הכי פשוט שאורנג' הצליחו למצוא במחסנים ולהדביק עליו את המדבקה של 'מכשיר חליפי'.

במקום להבין שלקוח שמוסר טלפון כמו ה-E71 הוא כנראה לקוח שמוכן להשקיע על מכשיר מתקדם, שמשלם כל חודש לא מעט גם על חבילת גלישה ואפשר לנסות לשכנע אותו לשדרג למכשיר חדש יותר. אולי ה E72, אולי הwave החדש של סמסונג, אולי אפילו לאייפון 4 שבדיוק התחילו לשווק בחברה, הם מדגימים לי למשך 6 ימים את המכשיר הכי מעפאן שיש להם להציע.

מה מונע מהם לשחרר כמה עשרות מכשירים חדשים, כאלו שביום ההחזרה, כשיביאו לי את המכשיר המתוקן, אני אגיד, עזבו אתכם, תשלחו לי אחד חדש כמו החלופי הזה ששיחקתי בו שבוע.

אבל למה זה טוב, זה לא שהם מרוויחים משהו כשלקוח משדרג.

אה כן, וכל זה בלי לדבר על עולם התוכן שחיכה לי במכשיר החלופי שקיבלתי עם עשרות הודעות נכנסות ויוצאות של הלקוחה הקודמת.  'ערה' זו באמת רק הקדמה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, הצרכן, סוללארי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על בפרטנר לא יודעים לשווק

  1. שמוליק הגיב:

    אני דווקא מבין אותם:
    לנהל את המכשירים החליפיים ברמה כזו כמו שאתה מציע, זה כאב ראש אדיר.
    הם צריכים פשוט שתהיה להם מגירה של מכשירים שהם יוכלו לשלוף משם את המכשיר שיתאים להכי הרבה לקוחות.

    דבר שני (למרות שאני מאמין שלא זה השיקול שלהם) – מי שיש לו E71 לא כ"כ מהר ישדרג לE72. רק עכשיו הוא קנה את הE71, ההבדלים לא אדירים.

    דבר שלישי, דווקא מכשיר כמו E72 זה המון קינפוגים. אתה באמת רוצה שמישהו יקנפג שם את המייל שלו, ואז ישגע את פרטנר שהוא החזיר את המכשיר החליפי עם הסיסמא של המייל והוריד אליו כל מיני מיילים וחייבים למחוק? אפילו אם הם מאפסים מכשירים כדבר שבשגרה, אני מאמין שהם לא רוצים להתעסק עם זה.

    המכשירים החליפיים הם בד"כ מכשירים עתיקים שנלקחו מלקוחות שעשו שדרוג. זה לא שהם בכוונה חיפשו את המכשיר שאין לו T9 ואז קנו ממנו 1000 חתיכות בשביל לעשות מהם חליפיים. תוכל למצוא בחליפיים גם קצת יותר משוכללים, אבל מטבע הדברים רובם יהיו מכשירים מסוג שנקרא בעדינות בז'רגון של החברות הסלולאריות בשם LEGACY.

    אם הם כבר ירצו לעניין אותך בשידרוגים, הם ימצאו את הדרך אליך. כשיש לך 2.5 מליון לקוחות, אתה פונה למאסות הגדולות באמצעי התקשורת או בהתאמה של פרסומות בחשבונית. פחות מעניין אותם איזה 20 לקוחות שאולי ישדרגו בעקבות חוויה עם מכשיר חליפי.

    אם היה מדובר בסוכנות של מכוניות יוקרה שלוקחים ממך את הרכב ליום טיפול ונותנים לך חליפי בינתיים, אז אתה צודק. אבל בטלפונים? יוקרתיים ככל שיהיו – תתנסה באנדרואיד החדש על חשבון פרטנר ואז תביא לך כזה מחול או שתקנה ישירות בחנות. פרטנר פתחו מכשיר חדש מהקופסא בשביל לעניין אותך ורק בסבירות מאוד נמוכה תקנה אצלם את המכשיר.

    • hafitouss הגיב:

      שמוליק,

      אני לא טוען שצריך לנהל את זה ברמה של 'הי, יש לו מכשיר מתקדם אז ניתן לו מכשיר מתקדם יותר'. הרעיון הזה תקף לגבי כל אחד מלקוחותיהם. גם מי שמוסר מכשיר פשוט עשוי להידלק על אייפון או WAVE. גם בלי קונפיגורציות מתקדמות.
      אגב, אני נהנה יותר כשהדואל לא מצייץ לי בטלפון כל רגע. למכשירים האלה יש אלמנט פאן שמוכר אותם יותר מהפונקציונליות.

      • שמוליק הגיב:

        אם סבתא שלי תמסור את המכשיר שלה שיודע רק לקבל שיחות ופתאום תקבל איזה אייפון, שגם לי לקח איזה 20 דקות להבין איך "נכנסים בו לאפליקציה של החיוג", היא תזרוק את זה על הבנאדם הראשון שלובש מדים של סלקום שהיא תראה.

        זכיתי באייפון, נפטרתי ממנו מהר מאוד. מבחינתי מצלמה זה הדבר הכי מרחיק לכת שאני מוכן שיהיה לי בנייד. לא רוצה פאן ולא רוצה בטיח. רוצה שיחייג ושהיה קטנטן.

  2. יהונתן הגיב:

    החלק האחרון די מעניין אותי. אתה תוכל לפרט יותר על עניין הפרטיות בכל מה שנוגע לזה? כלומר האם בכלל אל עשו מחיקה במכשיר או שזה משהו שמחזיק גם פרטים של לקוחות שלפני הלקוחה האחרונה?

    • hafitouss הגיב:

      יהונתן,

      מעניין ככל שיהיה, לא ירדתי לעומק ההודעות ולברר אם כולן של אותה לקוחה או גם של לקוחה קודמת.
      אבל ספר טלפונים מלא, ורשימת הודעות טקסט וMMS נשארו שם לכל מי שירצה לחטט. אני מתכוון לעשות את המחיקה בעצמי לפני שאני מחזיר את המכשיר.

להשאיר תגובה

