הצעת עבודה שאפשר לסרב לה

בחודשים האחרונים אני מוגדר (לפחות לפי הלמ"ס) כדורש עבודה. הצטרפות מקרים מצערת של עזיבת מקום העבודה ועבודה בקמפיין הבחירות במפלגה מסויימת שלא הצליחה להרכיב את הממשלה הביא אותי למעמד של דורש עבודה. היה לי חודש של חופש שדווקא די התאים לי אחרי התקופה האינטנסיבית של קמפיין הבחירות ועוד חודש מילואים ברמת הגולן בדיוק כשהדובדבנים התחילו להבשיל וכל הנחלים עוד היו מלאי מים, באמת שהתאים לי, אבל עכשיו, חודשיים אחרי המילואים, אני מוצא את עצמי מחפש מקום ללכת אליו בבוקר, להכין לי כוס קפה, לעבור על המיילים ולחפש מקום לאכול בו ארוחת צהרים. ולעבוד בין לבין. מה גם שבדיוק התחיל החופש של הילדים ומקום עבודה דורשני זה אחלה פתרון לשעות השיעמום הארוכות שלהם. (-:

לפני זמן מה קיבלתי הודעת דואל באיזו רשימה שאני מכותב עליה שאמרה כך:

למשרה מלאה (פלוס) דרוש/ה חיית אינטרנט אינטליגנטית, מישהו שרק סיים לימודי תקשורת או מחפש להיכנס לתחום, מכיר את כל נבכי הרשת (פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות) כגולש. העבודה מרמת החי"ל.

שלא תהיה טעות, מדובר בחברה גדולה למדי, מהמוכרות בארץ, שמחפשת מישהו עם פרופסיה. אדם שצבר נסיון וידע בתחום הפעילות הזה ברשת. לא מדובר בסתם מישהו שמכיר את האייקון בצורת האות e שמכניס אותו לרשת. הם מחפשים מישהו שיודע ליצור תוכן, שמבין בגולשים ובמה שמעניין אותם. שידע לקדם את תחומי העיסוק של אותה חברה ברשת בלי לפגוע בגולשים ובלי להעליב אותם.

עבור הידע הזה, עבור הנסיון הזה, עבור משרה מלאה (פלוס) של 5 ימים בשבוע – 10 שעות ביום הם מוכנים לשלם את הסכום המופרז של 4,500 ש"ח לחודש. הם מדברים שם, כמו בהרבה מקומות אחרים בעולם התקשורת, ולא רק בו, על כוחות השוק, שאם לא תבוא אתה יבוא אחר, רעב יותר, ויסכים לעבוד בשכר הזה. אני מאמין שהצעה שכזו מבזה לא רק את הפונים אלא גם את המציעה. חברה שכזו, שעיקר עיסוקה הוא בתחום התרבות, שמהווה אבן יסוד בחיי היום-יום של רבים מאזרחי ישראל לא יכולה להרשות לעצמה התנהלות שכזו, שמשלמת פחות משכר המינימום לשעהבמיוחד עבור עבודה מקצועית. תקראו לי תמים. אני סירבתי להצעה. שמישהו אחר יכנע לכוחות השוק. או שהחברה תיכנע להם לשם שינוי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינטרנטים, הצרכן, טמבלוויזיה, פוליטיקע. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

3 תגובות על הצעת עבודה שאפשר לסרב לה

  1. אביעד הגיב:

    ושם החברה הוא?

  2. נתאי הגיב:

    טוב שלא נכנעת.
    הם יקחו מישהו ברמה נמוכה, שייצר להם תוכן ברמה נמוכה.
    זו ממש הצעה מגונה…

  3. אביעד, בלי להזכיר שמות, מדובר בחברה שאחראית על הפוסט הקודם, ישן ככל שיהיה.
    נתאי, גם אני מקווה.

להשאיר תגובה

