איפה העוגה?

אצלי בחבר'ה, וגם במשפחה, אני מוגדר בתור זה שזוכר את ימי ההולדת והנישואים של כולם. וכל שנה מחדש אני זוכה לתגובות המופתעות של "איך זכרת" ומביא קצת שמחה ללב של האנשים שאני אוהב. מיותר לציין שזה לא ממש אני, פעם מזמן זה היה בדף אקסל פשוט עם כל השמות והתאריכים שהייתי נכנס אליו פעם בכמה ימים לבדוק למי מתקרב יום ההולדת ומשתדל לזכור עד אותו יום, אח"כ העמסתי את כל התאריכים לתוך לוח השנה של האאוטלוק והוא היה מזכיר לי בו ביום את יום ההולדת (פרט למקרים שהתאריך נפל על שישבת, חופשה או מילויאם ואז פספסתי בגדול). היום אני מסתובב עם PDA צמוד שמסונכרן לאאוטלוק וכל בוקר אני מקבל איתות יומולדת גם אם אני לא מתקרב למשרד. האפקט נשאר זהה, אנשים ממשיכים להתרגש כשמישהו (שלא נשוי להם) זוכר את התאריך האישי שלהם.

אישתי אפילו ניסתה אותי פעם וכמה ימים לפני יום ההולדת הפרטי שלה שינתה את הפרטים בטלפון שלי, כדי שהוא לא יזכיר לי. למזלי הייתי כבר בארגונים לקראת החגיגות כך שלא יכלתי לשכוח.

ועכשיו אורי קציר, להלן אפלטון, הרים יוזמה בלוגוספירית. הוא אוסף את תאריכי היומולדת של כל הבלוגרים בארץ. טוב נו, לא של כולם. של כל מי שמסתובב בטרקבקיה שלו. אפשר, בינתיים, להבחין בנוכחות ניכרת של בלוגרים עצמאיים, של כותבי "רשימות", של מתפקדי "בלוגלי" וגם מספר כותבים שהצליחו להוציא את האף מביצת "ישראבלוג" ו"קפה הטוש".

בסוף אמור להיות שם לוח שנה עמוס שמות בלוגרים בתאריכים שונים. כשיבוא לך לעשות למישהו טוב על הלב פשוט תיכנס ללוח, תראה למי היום יש יומולדת (לא לכולם) ותקליק לברך. אפשר גם לראות למי יש עוד יומולדת יחד איתך. אולי תלכו לאכול יחד ב"פאפגיו".

שלי חל ב 19.06.73. מוזמנים להמתין שנה ולברך.

פוסט זה פורסם בקטגוריה אינטרנטים, בלוגרול, משפחתי וחיות אחרות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על איפה העוגה?

  1. אורי הגיב:

    תתפלא, אבל אני אולי הבלוגר האחרון שאין לו טראקבק. מי שרוצה, נותן טוקבק ואני מעדכן מייד (או מייד כשאני יכול, ליתר דיוק). אני מניח שיש יותר קוראים וכותבים בבלוגלי, ברשימות ובעצמאיים שמכירים את הבלוג שלי מאשר כאלה מישראבלוג או מדה מרקר, אבל זה לא קריטריון לכלום. כמעט כל מי שרוצה יכול להיכנס. והאמת היא שבערך מחצית מהנרשמים הם אנשים שלא הכרתי קודם לכן.

  2. זו גם ההנחה שלי. בגלל זה באה ההערה על מספר כותבים שהצליחו להוציא את האף מביצת “ישראבלוג” ו”קפה הטוש”.

  3. מבקרת ראשונה הגיב:

    לא יפה. אתם נותנים לאנשי ישראבלוג תחושה של סוג ב'.
    נכון, יש שם המון ילדים ונוער, אבל אינני בטוחה שהם מתעניינים בלוחות תזכורת של "זקנים סנילים" שאינם זוכרים זוטות כמו תאריכי ימי הולדת…
    האחרים כן, והם מגיעים.
    ישראבלוג חגג לעצמו השבוע י.ה. משלו, בן 6, והחברה' היו עסוקים בחגיגות, שם.
    לגבי "קפה הטוש" (איזה יופי…המצאה שלך?) האם השביתה שם הסתיימה? אם עדיין לא, רבים טרם יודעים על פרוייקט אפלטון, ולבטח יגיעו. לא בזחילה, חלילה, אלא בראש מורם. וולווט פירסמה פעמיים, חייבים לשים לב.

  4. מבקרת, למה סוג ב'?
    את יודעת שלרוב תחושות כאלה מקורן במרגיש. והראיה, צירפתי בנשימה אחת את ישרא עם הקפה. זה לא בגלל ערימות הילדים, זה בגלל שבשני המקומות יש תחושה של קהילה סגורה שלא ממש מרגישה שיש עוד בלוגיה מסביב.

    ולא, "הטוש" שייך לגלוב של יובל דרור והשות'.
    תראי פה: http://www.popup.co.il/?p=2423

להשאיר תגובה

